Nápoveda

Používanie karty

Ak máte kartu programu Carte získavate prístup ku všetkým výhodám a zľavám 24 hodín denne a 7 dní v týždni.

Ako používať kartu programu Carte?

Zaregistrujte si kartu na www.carte.sk. Len s registráciou vám neutečie žiadna informácia o nových zľavách a najzaujímavejších akciách v programe Carte.

Majte kartu stále pri sebe, aby ste ju mohli uplatniť na niektorom z 5000 miest, kde môžete získať zľavu.

Kde uplatníte kartu Carte?

Nakupujte so zľavou všade, kde nájdete logo Carte. Zvyčajne je umiestnené pri vstupe do predajne alebo pri pokladni. V prípade objednania služieb, napr. zájazdu , ubytovania, rezervácie reštaurácie alebo napríklad masáže, je potrebné nahlásiť uplatnenie karty Carte už pri objednávaní služby.

Nakupovať výhodne môžete aj z pohodlia vášho domova – partnerom Carte je v súčasnosti viac než 500 e-shopov. V nich môžete využiť číslo vašej karty ako zľavový kód (na zadnej strane karty nájdete 13-miestne číslo pod čiarovým kódom).

Zoznam všetkých partnerov programu nájdete v sekcii Kde získate výhody.

Je možné Carte kombinovať s ďalšími zľavami?

Pokiaľ nie je uvedené inak, zľavy na karty s programom Carte nie je možné kombinovať s ďalšími zľavami, akciami, alebo inak zvýhodneným tovarom alebo službami. Spravidla sa poskytované zľavy nevzťahujú na denné menu, last-minute zájazdy, pobytové balíčky, tabakové výrobky a podobne.

Časté otázky

Platí Carte vydaná na Slovensku aj v Čechách a opačne?

Áno platí, Carte môžete využívať vo všetkých obchodoch v Slovenskej a Českej republike.

Ako spoznám obchody, ktoré poskytujú zľavy na Carte?

Všetky obchodné miesta sú označené logom Carte na vstupných dverách alebo na výklade. E-shopy majú logo Carte na svojich webových stránkach. Kompletnú a aktuálnu databázu nájdete na www.carte.sk.

Akým spôsobom sa môžem dozvedieť o novinkách Carte?

Zaregistrujte sa na www.carte.sk k zasielaniu e-NEWS. Budeme Vám posielať novinky a zaujímavosti.

Je Carte prenosná?

Carte nie je prenosná. Je vždy vystavená na meno a priezvisko držiteľa, ktorý má možnosť si prostredníctvom nej uplatňovať zľavy. Na karte je uvedená doba platnosti a čiarový kód EAN13 na jej zadnej strane.

Čo mám robiť keď som kartu stratil(a) alebo mi bola odcudzená?

V tomto prípade sa obráťte na náš klientservis +421 2 529 276 84 alebo na spoločnosť, ktorá Vám kartu vydala.

Musí sa Carte aktivovať?

Pokiaľ karta nie je vydaná v spolupráci s bankou, nemusí sa aktivovať.

Je Carte platobná či kreditná?

Carte môže byť platobná aj kreditná, v prípade, že ju získate od svojej banky.

Dostal(a) som kartu od zamestnávateľa (alebo v obľúbenom obchode), môžem využívať zľavy vo všetkých obchodoch Carte?

Samozrejme, pokiaľ je na akejkoľvek co-brandovanej karte logo Carte, môžete využívať celú sieť poskytovateľov zliav v Slovenskej, aj v Českej republike.

Bol(a) som v obchode a neposkytli mi zľavu.

Pokiaľ je tento obchod uvedený v databáze na www.carte.sk znamená to, že zmluva je platná a toto obchodné miesto je partnerom Carte. V súlade so zmluvou o obchodnej spolupráci poskytuje zľavy držiteľom Carte. V prípade neposkytnutia zľavy sa obráťte na vedúceho predajne, alebo kontaktujte náš klientservis, na ktorý je telefónne číslo uvedené na každej karte.

Ako mám nakupovať v e-shopoch s Carte?

Jednoducho - pri objednávke uveďte číslo EAN kódu zo zadnej strane karty. Ak nie je možné zadať čiarový kód, uveďte do poznámky, že ste držiteľom Carte.