Platí Carte vydaná na Slovensku aj v Čechách a opačne? 

Áno platí, Carte môžete využívať vo všetkých obchodoch v Slovenskej a Českej republike.

Ako spoznám obchody, ktoré poskytujú zľavy na Carte? 

Všetky obchodné miesta sú označené logom Carte na vstupných dverách alebo na výklade. E-shopy majú logo Carte na svojich webových stránkach. Kompletnú a aktuálnu databázu nájdete na www.carte.sk.

Akým spôsobom sa môžem dozvedieť o novinkách Carte? 

Zaregistrujte sa na www.carte.sk k zasielaniu e-NEWS. Budeme Vám posielať novinky a zaujímavosti.

Je Carte prenosná?

Carte nie je prenosná. Je vždy vystavená na meno a priezvisko držiteľa, ktorý má možnosť si prostredníctvom nej uplatňovať zľavy. Na karte je uvedená doba platnosti a čiarový kód EAN13 na jej zadnej strane.

Čo mám robiť keď som kartu stratil(a) alebo mi bola odcudzená? V tomto prípade sa obráťte na náš klientservis +421 2 529 276 84 alebo na spoločnosť, ktorá Vám kartu vydala.
Musí sa Carte aktivovať? Pokiaľ karta nie je vydaná v spolupráci s bankou, nemusí sa aktivovať.
Je Carte platobná či kreditná? Carte môže byť platobná aj kreditná, v prípade, že ju získate od svojej banky.
Dostal(a) som kartu od zamestnávateľa (alebo v obľúbenom obchode), môžem využívať zľavy vo všetkých obchodoch Carte? 

Samozrejme, pokiaľ je na akejkoľvek co-brandovanej karte logo Carte, môžete využívať celú sieť poskytovateľov zliav v Slovenskej, aj v Českej republike.

Bol(a) som v obchode a neposkytli mi zľavu. Pokiaľ je tento obchod uvedený v databáze na  www.carte.sk znamená to, že zmluva je platná a toto obchodné miesto je  partnerom Carte. V súlade so zmluvou o obchodnej spolupráci poskytuje zľavy držiteľom Carte. V prípade neposkytnutia zľavy sa obráťte na vedúceho predajne, alebo kontaktujte náš klientservis, na ktorý je telefónne číslo uvedené na každej karte.
Ako mám nakupovať v e-shopoch s Carte? 

Jednoducho - pri objednávke uveďte číslo EAN kódu zo zadnej strane karty. Ak nie je možné zadať čiarový kód, uveďte do poznámky, že ste držiteľom Carte.